香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
鬍鬚人 | 26th Jan 2007 | 插畫最過癮 | (1625 Reads)

Picture

 

Picture

 

Picture

 

Picture

後記:畫這個漫畫的意念,來自澳洲網球公開賽及廣管局,無厘頭嗎?

因為世界根本就有很多無厘頭的人。 

澳洲網球公開賽的廣東話評述員,左一句他又了犯非壓力失誤,右一句他這一球打得好紮實,上一句說這球員很想贏這場賽事,下一句話這球是一個強勁直、斜線的第一發球…… 

請問,球員打這一球,有沒有壓力,你怎會知道?網球運動有unforced error 一項統計,但不是你隨隨便便用也行;打得不紮實的球,是怎樣的?哪個球手落場,是不想贏的?世界級男子網球手,哪個人的第一發球是不強勁的?  

廣管局因為一名市民的投訴,指重播一齣講明是家長指引的電影—《秋天的童話》對白有粗口,勸喻無線電視再重播時刪去有關對白,《秋天的童話》是我最喜歡的港產片之一,看了這麼多年重播,也不發覺有什麼問題,今日,經某熱心市民提醒,原來,我們錯了十幾年,我們,是指過百萬在這十幾年間看過此片重播的人,真理掌握於少數人手裡,原來是千真萬確的!

 電影的男主角船頭尺是一個粗人,要改他的對白,應該要怎樣改呢?

「你老母」改為「令壽堂」

「仆街」改為「失足倒地」

「隊冧佢」改為「用武器把他擊倒」

「躝癱」改為「傷健人士」

 滿意嗎? 

不能怪那個熱心市民,他祇是打個電話,發下牙痕。要怪的,乃位位都是大名人的廣管局成員,這樣的投訴,也會受理,兼有所行動。 

諸位有頭有面的廣管局成員令我們知道,原來學歷有幾高,人生經驗有幾豐富,都一樣會反智!

延伸閱讀:

李純恩談《秋天的童話》事件 1 & 2 (編者按:原來電影中沒有出現過「X你」的字眼,而是我上面提及的「令壽堂」、「失足倒地」…

《對兒童產生不良影響》~ 葉一知

《唔X唔得!》(18+)~ 笨爸


[1]

呢啲人應管就唔管﹖唔應管就出力去管﹖白痴兼低b﹗遲下香港唔知會唔會立法管制在街上講粗言穢語﹖


[引用] | 作者 靚媽靚靚 | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[2] Re: 靚媽靚靚
靚媽靚靚 :
呢啲人應管就唔管﹖唔應管就出力去管﹖白痴兼低b﹗遲下香港唔知會唔會立法管制在街上講粗言穢語﹖

我都唔信廣管局班人唔講依d字眼,依d叫做假道學。
細路仔遲早都識0既俗語、粗口,你禁得幾多丫?
咁不如唔好俾佢地出街啦!實聽到架喎!
自己唔識教仔,以為投訴就搞掂,依個世界有咁著數0既咩?


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[3]

反智都爆啦..., 我都第一時間即插..., 睇唔過眼 ,兩單投訴所謂成立, 都不知所謂...

第一個人投訴, 都可以成立, 唔係話睇人多定少, 但所謂有"粗俗"感覺, 係看一個社會的接受程度, 一個人投訴, 即社會整體接受這個角色的對白.., 大佬, 以後求其搵條友打去投訴女演員穿露肩太暴露, 係咪又可以成立先?

tvb有guts呀, 寫信去反擊!


[引用] | 作者 葉一知 | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[4]

我鐘意你幫船頭尺改果幾句對話喎~文人果然係唔同d呀下~問候人都文藝咁多~~hahaha

廣管局, 你講野又夠白痴啦, 咪又係會教壞細路, 不如你都唔好出黎講咁多野咯...


[引用] | 作者 Cherrie | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[5] Re: 葉一知
葉一知 :
反智都爆啦..., 我都第一時間即插..., 睇唔過眼 ,兩單投訴所謂成立, 都不知所謂...
第一個人投訴, 都可以成立, 唔係話睇人多定少, 但所謂有"粗俗"感覺, 係看一個社會的接受程度, 一個人投訴, 即社會整體接受這個角色的對白.., 大佬, 以後求其搵條友打去投訴女演員穿露肩太暴露, 係咪又可以成立先?
tvb有guts呀, 寫信去反擊!

同意!同意!不是說一個人投訴就要輕視他,可能他有自己的道理,但這次真是投訴得太荒謬!
我都要讚TVB 今次做得非常好!


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[6] Re: Cherrie
Cherrie :
我鐘意你幫船頭尺改果幾句對話喎~文人果然係唔同d呀下~問候人都文藝咁多~~hahaha
廣管局, 你講野又夠白痴啦, 咪又係會教壞細路, 不如你都唔好出黎講咁多野咯...

政府有時講野都好傷害性架!
例如「有咁耐風流,就有咁耐折墮!」
「你地對鐘樓唔好存有任何遐想喇!」
「留低比離開更需要勇氣!」……
雖然講得好斯文,但同樣令人不安。咁係唔係又要去投訴呢?


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[7]

如果可以將廣管局成員調去食物環境衛生署可能百佳的鳕魚(油魚)就唔會賣0甘耐!


[引用] | 作者 : ) | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[8] Re: : )
: ) : 如果可以將廣管局成員調去食物環境衛生署可能百佳的鳕魚(油魚)就唔會賣0甘耐!
Wow!突然間講野咁有Point 0既? emoticon 哈哈!


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[9]

而家d人係又投訴唔係又投訴~
好似有d濫用囉~
香港人唔理係咩管局都好,
都係驚俾人"吠"的...
又驚得失呢個果個~


[引用] | 作者 Lamji | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[10]
鬍鬚人 :
: ) : 如果可以將廣管局成員調去食物環境衛生署可能百佳的鳕魚(油魚)就唔會賣0甘耐!Wow!突然間講野咁有Point 0既?  哈哈!

係你平時唔留心0者!


[引用] | 作者 : ) | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[11] Re: Lamji
Lamji :
而家d人係又投訴唔係又投訴~好似有d濫用囉~香港人唔理係咩管局都好,都係驚俾人"吠"的...又驚得失呢個果個~

但有關當局都要想清想楚才去受理嘛!證明現在的電檢尺度,仲保守過廿年前!:(


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[12] Re: : )
: ) :
鬍鬚人 :: ) : 如果可以將廣管局成員調去食物環境衛生署可能百佳的鳕魚(油魚)就唔會賣0甘耐!Wow!突然間講野咁有Point 0既?  哈哈!係你平時唔留心0者!

唔係我唔留意,係你平時表現得「太好」0者!XDDDDDD


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[13]

不看文章單看畫, 己是樂趣無窮, 真係令我很配服你的創意。


[引用] | 作者 雪球 | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[14]

唔係我平時表現得「太好」,只是有些人只看見別人眼中的剌卻看不見自己眼中的樑. : )


[引用] | 作者 : ) | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[15] Re: : )
: ) :
唔係我平時表現得「太好」,只是有些人只看見別人眼中的剌卻看不見自己眼中的樑. : )

你拋聖經金句都無用0架喇!而且好似用得唔係幾0岩。再諗過句啦!XDDD
想客觀d 0既,下次出黎試下問0下大家囉!
我其實想講0既係,好少見你用咁少字(一行)就講到題。係咁0者。哈哈!^^


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[16] Re: 雪球
雪球 :
不看文章單看畫, 己是樂趣無窮, 真係令我很配服你的創意。

多謝你的欣賞呀!^^


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[17]

哈,你呢幾幅大快人心呀。
近年真係睇波的人多過會打波的人,咩球類賽事,都係口水名詞形容詞多到大家都聽唔明。場波變成只係一場表演,大家係滿足於點講波,係一個talk & show cross over。所以恐怕即使個電視播緊TV game個D電腦對打球賽,有講波的人噴口水,一樣可以有收視。


[引用] | 作者 Bee | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[18]

果然係「廣」管局,越管越廣。


[引用] | 作者 亞占 | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[19]

廣管局有時真係糾枉過正。
如果下下都要合廣管局標準,好多電影、電視節目都失真!反而係壞事。


[引用] | 作者 儀義兒 | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[20]

反智的社會,造就出反智的官僚~~
唔該先管管那些如同三級色情刊物的八卦雜誌先啦~~:(


[引用] | 作者 文風 | 26th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[21] Re: Bee
Bee :
哈,你呢幾幅大快人心呀。近年真係睇波的人多過會打波的人,咩球類賽事,都係口水名詞形容詞多到大家都聽唔明。場波變成只係一場表演,大家係滿足於點講波,係一個talk & show cross over。所以恐怕即使個電視播緊TV game個D電腦對打球賽,有講波的人噴口水,一樣可以有收視。

哈哈!寫這篇文時,我是定了兩個題目,將它cross over,你是暫時第一個講那些不稱職的講波佬,證明你對體育節目也很有心得。:)
所以我有時看球賽,寧願關掉聲音才看,免卻噪音煩惱。


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 27th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[22] Re: 亞占
亞占 : 果然係「廣」管局,越管越廣。
又俾你捉到d 字裡玄機!XDDD 你講blog的網上錄音,我聽晒lu!emoticon


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 27th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[23] Re: 儀義兒
儀義兒 :
廣管局有時真係糾枉過正。如果下下都要合廣管局標準,好多電影、電視節目都失真!反而係壞事。

同意!這就叫做「"惼"心做壞事」。


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 27th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[24] Re: 文風
文風 :
反智的社會,造就出反智的官僚~~唔該先管管那些如同三級色情刊物的八卦雜誌先啦~~:(

有人投訴就管0架喇!依d 就係官僚囉!


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 27th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[25]

鬍鬚兄,你d對白,改得好過癮!幅畫仲好靚喎!
如果有一日我結婚,希望收到你畫比我既漫畫!實開心到爆!


[引用] | 作者 尖東為食公關 | 27th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[26] Re: 尖東為食公關
尖東為食公關 : 鬍鬚兄,你d對白,改得好過癮!幅畫仲好靚喎!如果有一日我結婚,希望收到你畫比我既漫畫!實開心到爆!
小意思0者!應承你啦!到時實畫得你再靚d! emoticon


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 27th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[27]

其實是香港人太無聊,點都要找o的野投訴下..唔逍要我地全郭變返古代人講野咩.


[引用] | 作者 Carson | 29th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[28]

我更愛鍾偉民先生寫的--「 你 班 躝 癱 … … 」~hehe

對粗人,只有講粗口

http://appledaily.atnext.com/template/apple_sub/art_main.cfm?&iss_id=20070128&sec_id=38167&subsec_id=38173&art_id=6758373&cat_id=277&coln_id=86


[引用] | 作者 manatee | 29th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[29] Re: Carson
Carson :
其實是香港人太無聊,點都要找o的野投訴下..唔逍要我地全郭變返古代人講野咩.

哈哈!星期天看陶傑的專欄,他說古雅如《紅樓夢》裡面,也有很多粗俗不文的對白。
似乎變返古代人都要給人投訴!XDDD


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 29th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[30] Re: manatee
manatee :
我更愛鍾偉民先生寫的--「 你 班 躝 癱 … … 」~hehe
對粗人,只有講粗口

對呀!這篇更抵死!大快人心!XDDD


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 29th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[31]

我自問保守,但也不能想像──怎可以要求船頭尺用語斯文?斯文說變成范柳原啦...


[引用] | 作者 apsara | 29th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[32] Re: Apsara
apsara :
我自問保守,但也不能想像──怎可以要求船頭尺用語斯文?斯文說變成范柳原啦...

此事件已經在香港鬧得熱烘烘,看看廣管局最後怎樣收拾殘局!


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 30th Jan 2007 | [舉報垃圾留言]

[33]

而家潮流興向北學習﹕
「你老母」改為『你爸的愛人』
「仆街」改為『向地面靠攏』


[引用] | 作者 BM | 2nd Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[34] Re: BM
BM :
而家潮流興向北學習﹕「你老母」改為『你爸的愛人』「仆街」改為『向地面靠攏』

哈哈~~~
譯得很精采!


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 2nd Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[35]

這只是一個笑話。

我總是想,生活裡是不是沒有人講這些言語?如果不是的話,我們為什麼要遷怒於一部電影?而且是一部很久以前的電影。

以前況且沒有人理,更何況是現今開放的社會?

電影所反映的只不過是生活罷了,如果沒有了這些,我們只是活在自己編織的謊言中。


[引用] | 作者 曉寒 | 4th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]

[36] Re: 曉寒
曉寒 :
這只是一個笑話。
我總是想,生活裡是不是沒有人講這些言語?如果不是的話,我們為什麼要遷怒於一部電影?而且是一部很久以前的電影。
以前況且沒有人理,更何況是現今開放的社會?
電影所反映的只不過是生活罷了,如果沒有了這些,我們只是活在自己編織的謊言中。

所以這件事才會引起了公憤!如果一點點粗俗語言也接受不了,要勒令刪掉,創作自由也會受到無形的傷害!以後創作人每寫到這些對白,便會有自我審查的情況出現!


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 5th Feb 2007 | [舉報垃圾留言]